رستوران های کیش
نوشته شده توسط : تینا

کافی شاپ امیر شکلات کیش

معرفی:کافی شاپ امیر شکلات یکی از کافی شاپ های معروف جزیره زیبای کیش میباشد که دارای بیش از 50 شعبه در ایران میباشد و بین مردم و همچنین گردشگران تور کیش طرفدار های زیادی دارد.این کافی شاپ در سال 1383 تاسیس شده است.اگر تور کیش هتل ترنج تیر 98 به کافی شاپ امیر شکلات می روید پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده قهوه‌ی فیلیکوری ایتالیایی منحصر به فرد آن را امتحان کنید مطمئن باشید پشیمون نخواهید شد.این کافی شاپ با فضای دنج و شیک یک مکان مناسب برای برگزاری جشن تولد و انواع جشن میباشد.این کافی شاپ منحصربه فرد دارای پرسنل های خوش برخورد نیز میباشد.نوشیدن یک نوشیدنی خنک و خوشمزه آن هم در گرمای تابستان بسیار لذت بخش میباشد.ظرفیت این کافه 34 نفره میباشد.

کافی شاپ امیر شکلات کیش

منو کافی شاپ:کافی شاپ امیر شکلات دارای منوی از آب میوه های فصل، انواع کیک و دسر، انواع نوتلا، انواع نوشیدنی های گرم، انواع نوشیدنی سرد، انواع میلک شیک، انواع گلاسه و بستنی،‌ انواع کریسپی شیک میباشد.مسافران و گردشگران عزیز میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:کافه امیر شکلات هر روزه از ساعت 8:30 صبح تا 11 باز میباشد از مسافران و کیشوندان پذیرایی میکند.

کافی شاپ امیر شکلات کیش

پیشنهاد ما:این کافی شاپ با فضای شیکی که دارد هر روزه بازدیدکنندگان تور کیش هتل ترنج تابستان 98 زیادی را به خود جلب میکند.شما نیز برای گذراندن لحظات خوب و به یادماندنی میتوانید این کافی شاپ را انتخاب کنید.

موقعیت مکانی:ایران-هرمزگان-کیش-شهرک صدف- رو به روی مسجد امام حسن- مرکز خرید گلستان- غرفه 7

کافی شاپ امیر شکلات کیش


کافه میتا کیش

معرفی:کافه میتا یکی از بهترین کافه های جزیره کیش میباشد.کافه میتا در سال 1385 توسط شرکت میتاکیش تاسیس شده است.این کافی شاپ دارای ظرفیت 24 نفره میباشد.این کافه دارای موقعیت مکانی خوب میباشد.پرسنل کافه میتا کیش متشکل از هشت نفر به مدیریت همایون و حمید ابولحسنی می باشند و با روی خوش از مسافران تور کیش پذیرایی میکنند.سطح قیمت های کافه متوسط بوده و دارای کیفیت و مطلوبی می باشد.تمامی فعالیت های کافه میتا کیش، زیر نظر شرکت موسس آن میتا کیش بوده و این شرکت به صورت مستقیم بر روی تمامی فعالیت ها و سرویس خدمات دهی کافه نظارت انجام می دهد.این کافه به علت داشتن فضای شیک مکان مناسبی برای برگزاری جشن ها و تولد میباشد.

کافه میتا کیش

منو کافه رستوران:کافه رستوران میتا دارای منوی از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک، سادویچ های گرم و سرد، انواع پیتزا، انواع میلک شیک ها، انواع بستنی ها، انواع گلاسه ها، انواع غذا های صبحانه میباشد.مسافران تور کیش میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:کافه میتا هر روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب میباشد.

کافه میتا کیش

موقعیت مکانی:جزیره کیش،بازار پردیس 2-جنب بوسینی

پیشنهاد ما:مسافران و گردشگران تور کیش که به این جزیره سفر میکنند میتوانند در فضای شیک و تمیز این کافه این امکان را به مسافران میدهد تا برای ریلکس کردن و داشتن لحظاتی شاد به این کافه بروند و لذت ببرند.


رستوران پوریا کیش

معرفی:رستوران پوریا یکی از رستوران های معروف جزیره زیبای کیش میباشد.این رستوران با حرفه ای ترین و ماهر ترین آشپز ها و سر آشپز ها بهترین غذا ها را برای  مسافران و کیشوندان عزیز تور کیش آماده و سرو میکنند.رستوران پوریا با ظرفیت 200 نفره احتیاجی به رزرو از قبل را ندارد.این رستوران طراحی و دکوراسیون سنتی دارد که  در بین مسافران تور کیش طرفدار بسیاری دارد.دیزی یکی از بهترین غذا های این رستوران میباشد که مسافرین و کیشوندان های عزیز میتوانند در طول اقامت خود در این  جزیره زیبا و تاریخی برای صرف غذا حتما به این رستوران سر بزنند.رستوران پوریا فضای خانوادگی را ایجاد کرده است و در شب ها موسیقی زنده نیز دارد تا مسافرین عزیز  همراه با صرف غذا از لحظات خود نیز لذت ببرند. 

رستوران پوریا کیش

منو رستوران:رستوران پوریا دارای منو غذایی انواع کباب ها، غذا های دریایی، غذاهای سنتی و سالاد میباشد.مسافران تور کیش میتوانند از روی منو رستوران غذای مورد  علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها با بهترین کیفیت مواد غذایی آماده شده اند.

ساعت کاری:رستوران پوریا از صبح تا بعد از ظهر و از بعد از ظهر تا شب آماده پذیرایی از مسافران و کیشوندان عزیز میباشد. 

رستوران پوریا کیش

موقعیت مکانی:کیش- هتل آرمیس- طبقه همکف

پیشنهاد ما:این رستوران با بهترین خدمت رسانی به مسافران تور کیش و یرو بهترین غذا ها تا به امروز مورد علاقه مسافران تور کیش قرار گرفته است. 

رستوران پوریا کیش


رستوران فراتی کیش

معرفی رستوران : کافه رستوران فراتی یکی از رستوران های تقریبا جدید جزیره کیش است که محیط بسیار جالب و جوان پسندی دارد . در جای جای این رستوران سعی شده تا از گیاهان و گل های زیبا استفاده شود. دکور رستوران بسیار زیبا است و محیطی بسیار دوستانه را برای شما مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در بام این رستوران نیز میز و صندلی های بسیار زیبایی وجود دارد که شما مهمانان گرامی می توانید همزمان با تماشای منظره زیبای دریا می توانید غذای خود را نیز صرف کنید.

رستوران فراتی کیش 

منو رستوران : منوی این رستوران شامل دو قسمت کافی شاپ و رستوران است. درقسمت منوی رستوران انواع برگرها، پیش غذا، پلوها، غذاهای دریایی، کباب ها،‌ پیتزاها و صبحانه وجود دارد. در قسمت منوی کافی شاپ انواع نوشیدنی های گرم، کیک، بستنی ها، آبمیوه های طبیعی، دمنوش و شیک ها وجود دارد. 

پیشنهاد ما : این کافه رستوران مکان بسیار مناسبی برای صرف غذا و نوشیدنی است که در شبانه روز و هر زمانی که خواستید می توانید به آن مراجعه کنید. 

رستوران فراتی کیش

ساعت کاری رستوران : این رستوران به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مسافران گرامی است. 

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش،‌ پارک ساحلی مرجان، جنب برج های دوقلو، کافه رستوران فراتی کیش

رستوران فراتی کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش,رستوران های ارزان کیش,رستوران های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: